V CS Lab(yrint)e sa budeme spolu so študentami v škole i po nej realizovať aspoň troma spôsobmi:
- na bežnom vyučovaní obohatenom o prvky gamifikácie, teda princípu využívania herných mechanizmov na zvyšenie produktivity vyučovania (uf, to je definícia), zvýšenie motivácie a skrátka pre radosť zo spoločného učenia sa,
- po škole s ďalšími IT nadšencami, čo radi skúmajú programovanie, technológie, svet IT v rámci IT Klubovne,
- v tichu svojej pracovne pri zvyšovaní vlastnej programátorskej erudície a praxe. S Codewars, brilliant.org a ďalšími platformami na rozvoj môjho informatického potenciálu. O tejto časti môjho projektu bude čoskoro počuť aj na sociálnych sieťach.
Už som uskutočnila niekoľko aktivít:
- programátorskú súťaž Pythonas
- pár nesmelých pokusov s využitím bodov, odznakov, rebríčkov a siene slávy v rámci informatiky s prvákmi a druhákmi,
- 4 IT klubovne od septembra do decembra 2023,
- workshop o gamifikácii na informatike pre iných učiteľov informatiky počas premiérovej Burzy IT nápadov (díky, Tomáš :)) na Gymnáziu Viliama Paulínyho-Tótha v Martine,
- trošku programovania, napr. Advent of Code.
Komentáre
Zverejnenie komentára