Ciele a aktivity projektov

Školský rok 2024/25

V tomto školskom roku som spolu s kolegami získala projektovú podporu od Nadácie ZSE pre projekt Deň objavov 3.0.

Aktivity projektu:

  • inovácie vo vyučovaní matematiky u druhákov, 
  • príležitostné IT klubovne pre záujemcov o programovanie,
  • hoaxy a dezinformácie - výstava v škole na tému Ako sa dá manipulovať s číslami a grafmi, autori - moji skvelí študenti 2. ročníka,
  • projektový Deň objavov sa uskutočnil na prelome mája a júna a pripravil ho náš skvelý učiteľský tím: workshop k dezinformáciam so spoločenskou hrou Follow me, zážitkové chemické laboratórium, informatický workshop o princípoch AI a workshop projektovania a stavania rôznych zariadení z fyziky.

Školský rok 2023/24 

V CS Lab(yrint)e sme sa spolu so študentami v škole i po nej realizovali aspoň troma spôsobmi:

  • na bežnom vyučovaní obohatenom o prvky gamifikácie, teda princípu využívania herných mechanizmov na zvyšenie produktivity vyučovania (uf, to je definícia), zvýšenie motivácie a skrátka pre radosť zo spoločného učenia sa,
  • po škole s ďalšími IT nadšencami, čo radi skúmajú programovanie, technológie, svet IT v rámci IT Klubovne,
  • v tichu svojej pracovne pri zvyšovaní vlastnej programátorskej erudície a praxe. S Codewars, brilliant.org a ďalšími platformami na rozvoj môjho informatického potenciálu. O tejto časti môjho projektu bude čoskoro počuť aj na sociálnych sieťach.
Už som uskutočnila niekoľko aktivít:
  • programátorskú súťaž Pythonas
  • pár nesmelých pokusov s využitím bodov, odznakov, rebríčkov a siene slávy v rámci informatiky s prvákmi a druhákmi,
  • 4 IT klubovne od septembra do decembra 2023,
  • workshop o gamifikácii na informatike pre iných učiteľov informatiky počas premiérovej Burzy IT nápadov (díky, Tomáš :)) na Gymnáziu Viliama Paulínyho-Tótha v Martine,
  • trošku programovania, napr. Advent of Code.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Šifrovačka

Informatické piškvorky

Časostroj počítačov